De 25e jubileumeditie van de Kunststoffenbeurs staat gepland op 18 en 19 september in de Brabanthallen. Tijdens de Kick-off Kunststoffenbeurs op 30 mei in Veldhoven wordt stilgestaan bij de aftrap van deze speciale editie.
Tijdens deze bijeenkomst worden alle ins en outs met gedeeld over de organisatie, het programma, de indeling van de beursplattegrond en de marketing- en promotieplannen. Maar dat is niet alles! Om de beursdagen tot een succes te maken, is Sten van Poppel (Mede-eigenaar van Maaketing) uitgenodigd. Hij deelt allerlei tips & tricks met de deelnemers over hoe het meeste uit een beursdeelname gehaald kan worden. Denk bijvoorbeeld aan het genereren van kwalitatieve leads en de opvolging hiervan.
Programma van de Kick-off
10.30 uur: Ontvangst met koffie / thee
11.00 uur: Welkomstwoord en aftrap | Charlotte de Jong, Programmamanager Kunststoffenbeurs
11.05 uur: Presentatie: 4 Pre-event marketingstrategieën voor het aantrekken van de juiste bezoekers | Sten van Poppel, Maaketing
Sten van Poppel deelt tijdens zijn presentatie tips & tricks! Hoe zorg je ervoor dat je tijdens de Kunststoffenbeurs niet alleen meer, maar vooral de juiste bezoekers naar jouw stand trekt? Je leert hoe je jouw perfecte doelgroep identificeert en analyseert. Na afloop beheers je technieken om jouw netwerkactiviteiten tijdens en na de Kunststoffenbeurs te optimaliseren.
11.50 uur: Kom meer te weten over de opzet van de Kunststoffenbeurs | Charlotte de Jong, Programmamanager Kunststoffenbeurs
12.10 uur: Marketing & Communicatie rondom de Kunststoffenbeurs | Esther Louwerse. Communicatie Kunststoffenbeurs
12.30 – 12.45 uur: Mogelijkheid voor het stellen van vragen
12:45 – 14.00 uur: Start netwerkmoment inclusief lunch
Deze ochtend wordt afgesloten met een informele lunch en netwerkmoment. Gedurende deze tijd hebben deelnemers ook de mogelijkheid om met marketingexperts van de Kunststoffenbeurs, promotiestappen te zetten en aandacht te besteden aan hun deelname. Denk hierbij aan het het maken van promotiefilmpjes, direct advies over bijvoorbeeld e-mailmarketing of het bespreken van specifieke middelen voor promotie.